Ga direct naar de inhoud

Aanmelden voor herstel

Publicatiedatum 01-07-2020 | Laatste update 15-04-2022

Is uw kinderopvangtoeslag stopgezet tussen 2005 en 2019 en weet u niet waarom? En hebt u hierover nog geen contact gehad? Meld u dan aan.

Aanmelden betekent dat u wilt dat we opnieuw gaan kijken naar uw situatie in het verleden. Dit noemen we een herbeoordeling. Aanmelden voor een herbeoordeling is gratis. Wij vragen geen inschrijfgeld of bemiddelingskosten, en zullen dat ook nooit doen. U kunt zich aanmelden tot 1 januari 2024 .

Bel ons om u aan te melden

Aanmelden kan telefonisch. Neem daarvoor contact op met het ons Serviceteam gedupeerden Kinderopvangtoeslag op 0800 - 2 358 358 (gratis). Of laat uw telefoonnummer achter op deze site, dan bellen wij u.

Openingstijden Serviceteam

  • Maandag tot en met donderdag van 8.00 tot  20.00 uur.
  • Vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur.

Of laat uw nummer achter, dan bellen wij u

Laat uw naam en nummer achter en geef aan wanneer wij u kunnen terugbellen. Hoe u dat doet leest u hier:

  • Bekijkt u deze pagina via een mobiele telefoon: klik dan op ‘hulp nodig’ onderaan het scherm.
  • Bekijkt u deze pagina via een laptop of andere computer: klik dan op het icoon met de rode telefoon rechts boven in beeld.

Is het langer dan 3 werkdagen geleden dat u uw nummer hebt achter gelaten, en hebt u nog niets van ons gehoord? Dan gaat er waarschijnlijk iets mis. Neemt u dan contact op met het Serviceteam of laat uw gegevens nog een keer achter.

Hebt u direct hulp nodig?

Het kan zijn dat uw situatie zo ernstig is dat u dringend extra hulp nodig hebt. Bel ons dan direct. Het Serviceteam gedupeerden Kinderopvangtoeslag kijkt samen met u wat we voor u kunnen doen.

Wat gebeurt er na uw aanmelding?

Als u zich hebt aangemeld dan kan het even duren voordat u weer van ons hoort. Er melden zich namelijk nog steeds veel mensen bij ons aan. Zodra u aan de beurt bent krijgt u een eerste toets om te zien of er bij u in het verleden fouten zijn gemaakt.

Lees verder

Deel deze pagina