Ga direct naar de inhoud
Toeslagen Ministerie van Financiën, onderdeel van de Rijksoverheid - Naar de homepagina

Contact

18 juni 2020 15:25

Wilt u zich aanmelden? Of hebt u vragen? Neem dan contact op met het Serviceteam gedupeerden Kinderopvangtoeslag, op telefoonnummer 0800 - 2 358 358 (gratis).

Openingstijden

  • Maandag tot en met donderdag van 8.00 tot  20.00 uur.
  • Vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur.

Dringend hulp nodig?

Het kan zijn dat uw situatie zo ernstig is dat u dringend extra hulp nodig hebt. Aarzel ook dan niet om te bellen. Het Serviceteam gedupeerden Kinderopvangtoeslag kijkt samen met u wat we voor u kunnen doen.

Buitenland

Belt u vanuit het buitenland? Bel dan: +31 555 385 385.

Lees ook onze informatie voor gedupeerde ouders die nu in het buitenland wonen.

This information is also available in English.

Terugbelformulier

Denkt u dat u onterecht kinderopvangtoeslag hebt moeten terugbetalen? Bel het Serviceteam of vul onderstaand formulier in om u aan te melden voor herbeoordeling. Een medewerker van het Serviceteam belt u binnen 5 werkdagen terug om uw aanmelding compleet te maken.

Is het langer dan 5 werkdagen geleden dat u zich hebt aangemeld, en hebt u nog niets van ons gehoord? Neemt u dan contact op met het Serviceteam op bovenstaand telefoonnummer of vul het formulier nog een keer in.
  • Vul hier uw naam en voorletters in (zoals in uw paspoort staat).
  • Kies het land waar u woont. Wij proberen bij het terugbellen dan zoveel mogelijk rekening te houden met uw tijdzone.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Facebook & Twitter

Wilt u op de hoogte blijven van het laatste nieuws en tips? Volg ons op Facebook/HerstelKinderopvangtoeslag of Twitter @toeslagherstel. We beantwoorden daar ook vragen.

We zijn online van maandag tot en met donderdag van 8.00 uur tot 20.00 uur. Op vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur.

Goed om te weten: om uw privacy te beschermen vragen we u geen persoonlijke gegevens zoals uw burgerservicenummer (BSN) en bankgegevens met ons én anderen te delen via sociale media.

Contact over dossiers

U kunt uw dossier opvragen bij het Serviceteam, maar ook via uw persoonlijk zaakbehandelaar of met een brief. Lees er meer over op de pagina Dossiers.

Klacht indienen

Bent u ontevreden over de manier waarop we uw zaak behandelen? Neem dan ook contact met ons op. Dan kijken we wat we daaraan kunnen doen. Verder lezen over het indienen van een klacht.

Overzicht contact met ouders

Contact opnemen met het Serviceteam is het eerste directe contact tussen u en de Herstelorganisatie Toeslagen. Wat kunt u daarna verwachten? Bekijk het overzicht contact met ouders.