Ga direct naar de inhoud
Toeslagen Ministerie van Financiën, onderdeel van de Rijksoverheid - Naar de homepagina

Contact

Wilt u zich aanmelden? Of hebt u vragen? Neem dan contact op met het Serviceteam gedupeerden Kinderopvangtoeslag, op telefoonnummer 0800 - 2 358 358 (gratis).

Openingstijden

  • Maandag tot en met donderdag van 8.00 tot 20.00 uur.
  • Vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur.

Of wij bellen u terug…

U kunt ons ook vragen u terug te bellen:

  • Bekijkt u deze pagina via een laptop: klik dan op het icoon met de rode telefoon rechts boven in beeld.
  • Bekijkt u deze pagina via een mobiele telefoon: klik dan op ‘hulp nodig’ onderaan het scherm.

Vul uw naam en telefoonnummer in en geef aan wanneer wij u kunnen terugbellen.

Is het langer dan 3 werkdagen geleden dat u zich via het terugbelverzoek bij ons hebt aangemeld, en hebt u nog niets van ons gehoord? Neemt u dan contact op met het Serviceteam op bovenstaand telefoonnummer of vul het terugbelverzoek nog een keer in.

Buitenland

Belt u uit het buitenland?

Dringend hulp nodig?

Het kan zijn dat uw situatie zo ernstig is dat u dringend extra hulp nodig hebt. Aarzel ook dan niet om te bellen. Het Serviceteam gedupeerden Kinderopvangtoeslag kijkt samen met u wat we voor u kunnen doen.

Facebook & Twitter

Wilt u op de hoogte blijven van het laatste nieuws en tips? Volg ons op Facebook/HerstelKinderopvangtoeslag of Twitter @toeslagherstel. We beantwoorden daar ook vragen.

We zijn online van maandag tot en met donderdag van 8.00 uur tot 20.00 uur. Op vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur.

Goed om te weten: om uw privacy te beschermen vragen we u geen persoonlijke gegevens zoals uw burgerservicenummer (BSN) en bankgegevens met ons én anderen te delen via sociale media.

Contact over dossiers

U kunt uw dossier opvragen bij het Serviceteam, maar ook via uw persoonlijk zaakbehandelaar of met een brief. Lees er meer over op de pagina Dossiers.

Klacht indienen

Bent u ontevreden over de manier waarop we uw zaak behandelen? Neem dan ook contact met ons op. Dan kijken we wat we daaraan kunnen doen. Verder lezen over het indienen van een klacht.

Overzicht contact met ouders

Contact opnemen met het Serviceteam is het eerste directe contact tussen u en de Herstelorganisatie Toeslagen. Wat kunt u daarna verwachten? Bekijk het overzicht contact met ouders.