Ga direct naar de inhoud

Contact

Serviceteam gedupeerden Kinderopvangtoeslag

Voor al uw vragen en om u aan te melden voor herbeoordeling, kunt u contact opnemen met het Serviceteam gedupeerden Kinderopvangtoeslag. Het nummer is gratis te bellen via 0800 - 2 358 358.

Het Serviceteam is van maandag tot en met donderdag bereikbaar tussen 8.00 en 20.00 uur. Op vrijdag tussen 8.00 en 17.00 uur.

Het is op dit moment erg druk bij het Serviceteam. Wij proberen u zo snel mogelijk te woord te staan, maar dat kan even duren. Probeert u het later nog een keer. Belt u over de vergoeding van 30.000 euro? U kunt zich ook later aanmelden. Dit heeft geen invloed op uw recht op compensatie. Let op: het Serviceteam kan niet zeggen of u wel of niet recht hebt op €30.000. 

Dringende hulp

Het kan zijn dat uw situatie zo ernstig is dat u dringend extra hulp nodig hebt. Aarzel ook dan niet om te bellen. Het Serviceteam gedupeerden Kinderopvangtoeslag kijkt samen met u wat we voor u kunnen doen.

Buitenland

Belt u vanuit het buitenland? Bel dan: +31 555 385 385.

This information is also available in English.

Aanmelden

Denkt u dat u onterecht kinderopvangtoeslag hebt moeten terugbetalen? Bel het Serviceteam of vul onderstaand formulier in om u aan te melden voor herbeoordeling. Een medewerker van het Serviceteam belt u in januari terug om uw aanmelding compleet te maken.

Ik wil me melden

  • Vul hier uw naam en voorletters in (zoals in uw paspoort staat).

Facebook & Twitter

Wilt u op de hoogte blijven van het laatste nieuws en tips? Volg ons op Facebook/HerstelKinderopvangtoeslag of Twitter @HerstelKOT. We beantwoorden daar ook vragen.

We zijn online van maandag tot en met donderdag van 8.00 uur tot 20.00 uur. Op vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur.

Goed om te weten: om uw privacy te beschermen vragen we u geen persoonlijke gegevens zoals uw burgerservicenummer (BSN) en bankgegevens met ons én anderen te delen via sociale media.

Contact over dossiers

U kunt uw dossier opvragen bij het Serviceteam, maar ook via uw persoonlijk zaakbehandelaar of door een brief te sturen. Lees er meer over op de pagina Dossiers.

Klacht indienen

Bent u ontevreden over de manier waarop we uw zaak behandelen, neem dan ook contact met ons op. Dan kijken we wat we daaraan kunnen doen. Verder lezen over het indienen van een klacht.

Overzicht contact met ouders

Contact opnemen met het Serviceteam is het eerste directe contact tussen u en de Herstelorganisatie Toeslagen. Wat kunt u daarna verwachten? Bekijk het overzicht contact met ouders.