Ga direct naar de inhoud
Naar de homepage van Toeslagen Herstel

Dossiers

Wij willen u zo goed mogelijk helpen. Ook als u uw dossier bij ons hebt opgevraagd. Zodra u aan de beurt bent, belt uw persoonlijk behandelaar u op. Samen met hem of haar bespreekt u waar u het meest mee bent geholpen. Soms hebt u meer aan een kort antwoord op uw vraag. En soms hebt u meer aan een samenvatting van uw dossier of aan uw hele dossier.

Soms is het voldoende en sneller om alleen een antwoord op uw vragen te geven. In plaats van dat u (soms lang) op een dossier moet wachten. En soms hebt u meer aan een samenvatting van uw dossier. Of aan uw hele dossier.

Ik heb vragen over mijn dossier

Hebt u vragen over uw dossier? Belt u dan gerust gratis met het Serviceteam Gedupeerden Kinderopvangtoeslag via telefoonnummer 0800 - 2 358 358. We helpen u graag!

Hoe weet ik of mijn dossier is vernietigd?

Neem contact op met uw persoonlijk zaakbehandelaar. Of als u die nog niet heeft, met het Serviceteam.

Hoe oordeelt de Belastingdienst als mijn dossier is vernietigd?

Als er belangrijke informatie ontbreekt oordelen wij altijd in uw voordeel.

Ik wil graag mijn dossier opvragen

AlsĀ u uw dossier wilt opvragen stuurt u ons een brief. Hebt u al een persoonlijk zaakbehandelaar en wilt u uw volledige dossier opvragen? Dan hoeft u geen brief te sturen. Laat het weten aan uw persoonlijk zaakbehandelaar.

Hebt u nog geen persoonlijk zaakbehandelaar? Zet in de brief duidelijk dat u uw dossier wilt ontvangen en waarom. En ook op welke vragen u graag antwoord wilt. Zet in uw brief uw naam, uw adres, uw postcode en uw woonplaats, en het telefoonnummer waarop wij u overdag mogen bellen. En stuur hem dan naar:

Belastingdienst/Toeslagen
Postbus 4510
6401 JA Heerlen

Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.

Staatssecretaris Alexandra van Huffelen legt de aanpak van dossiers uit in onderstaande video van 17 april 2020.