Ga direct naar de inhoud
Naar de homepage van Toeslagen Herstel

Uw zaak is in behandeling

Uw persoonlijk zaakbehandelaar belt u zodra de Herstelorganisatie Toeslagen begint met het herbeoordelen van uw zaak. Wat kunt u daarna verwachten?

Illustratie gezin ontbijt

Overzicht contact met ouders

U en uw persoonlijk zaakbehandelaar brengen samen uw situatie in kaart. Op vaste momenten in het proces ontvangt u brieven.

Bekijk het hele overzicht contact met ouders om te weten wat u kunt verwachten.

Uw persoonlijk zaakbehandelaar

Wat is een persoonlijk zaakbehandelaar? Waarvoor kunt u bij hem of haar terecht? Lees meer bij:

Behandelstappen

De herbeoordeling van uw zaak verloopt via een aantal vaste stappen.

Lees verder bij Behandelstappen herstel.

Dossier opvragen

Wij willen u zo goed mogelijk helpen met uw dossier. Soms hebt u meer aan een kort antwoord op uw vraag. En soms hebt u meer aan een samenvatting van uw dossier of aan uw hele dossier. U kunt uw dossier altijd opvragen, en u hebt geen dossier nodig om recht te hebben op een compensatieregeling. Hebt u vragen over uw dossier? Stel ze aan uw persoonlijk zaakbehandelaar.

Lees verder bij Dossiers.

Klachten

Als u ontevreden bent over de manier waarop we uw zaak behandelen, dan horen wij dat graag. Samen kijken wat we daaraan kunnen doen. Wij proberen er zo goed mogelijk met u uit te komen.

Lees verder bij Klacht indienen.